Fandom

Gothic Wiki

Král Midlandu

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

421.jpg

Současný král Midlandu, Rhobar III.

Král Midlandu je pravděpodobně nejvyšší z hierarchie panovnických tilulů ve světě série Gothic.

Význam titulu Editovat

Králové si jméno vybírají s rozvahou. A co jsem slyšel, tak si neříká jenom král Myrtany, ale král Midlandu. Věřte mi, kamarádi, že na nás taky dojde, že nám tím jménem dává najevo jedno: Obnoví staré království Rhobara II. A Jižní Ostrovy k tomu království taky patřívaly, na to nezapomeňte.

Craglan, v rozhovoru o Rhobarovi III., Rozštěpená panna

Prvním panovníkem, který byl považován za krále Midlandu byl Rhobar II., který byl pánem „čtyř království" kolem Myrtanského moře. Titul byl zřejmě vytvořen, aby vyjádřil svrchovanost panovníka nad Midlandem, tedy kontinentem. Později se však význam titulu značně zvýšil. Jeho nositel byl totiž považován nejen za vládce Midlandu, ale také celého světa. Během historie se tímto titulem honosili pouze dva panovníci, již zmiňovaný Rhobar II. a později jeho nástupce na myrtanském trůně Rhobar III., který tento titul přijal, poté co sjednotil Myrtanu pod svým velením a hodlal obnovit myrtanskou vládu nad světem.[1] Králem Midlandu se tedy nikdy nestal panovník, který nepocházel z Myrtany.

Reference - Zdroje Editovat

  1. Rozštěpená panna - č.6 - Dřevěný pantáta

V síti Wikia

Náhodná Wiki