Fandom

Gothic Wiki

Klášter v Nordmaru

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

788.jpg
Klášter v Nodmaru
Informace o lokaci
Země

Nordmar

Poloha

Severozápad Nordmaru

Status

Klášter

Správce města

Altus

Počet obyvatel

cca 10 (G3)

Náboženství

Innosův kult

Opevnění

Ano, kamená brána

Innosův klášter v Nordmaru je nejstarší klášter Ohnivých mágů. Zároveň je prvním místem kde se lidu zjevil Innos a také se zde nachází největší knihovna na světě.

Historie Editovat

792.jpg

Jeskyně Osvícení

Podle starého příběhu se do jeskyně daleko na severu ukryl jednoho dne nordmarský lovec Rhobar, prchající před hrozivou (stínovou) šelmou. Když už zoufajíc nevěděl co má dělat náhle nahmátnul pod rukou meč a příšeru proklál. Poté se mu zjevil bůh Dobra a spravedlnosti Innos a nařídil mu ať sestoupí do nížin a založí tam království k jeho jménu. Rhobar tak vykonal a založil Myrtanské království. Později poslal patrně mágy Ohně, aby na místě kde se mu zjevil Innos vystavěli klášter. Mágové vybudovali během pár let rozlehlý klášter. Do kláštera poté putovali mnozí poutníci, aby se uklonili Innosově soše v jeskyni Osvícení, místu kde se poprvé zjevil Innos. Obranu kláštera považovali za svou svatou povinnost válečníci z klanu Ohně. Klášter byl nesmírně bohatý díky dotacím od samotného král a později nahromadili mágové ve své knihovně opravdové skvosty historické hodnoty. Bohužel za Velké skřetí války bylo mnoho Mágů pobito, a v klášteře zůstalo jen několik málo mágů. Klášter poskytoval v době války azyl všem uprchlíkům z Myrtany. Velkou ránou pro mágy byla i ztráta jejich runové magie kvůli Xardasovi. Nakonec mágové zahájili studie jak vrátit magii alespoň paladinům díky Ohnivým kalichům.

Popis kláštera Editovat

791.jpg

Klášterní kaple

Klášter se nachází na samém severozápadě Nordmaru. Na cestě do kláštera se poutníci většinou posilnili v Klanu Ohně. Klášter má s klanem velké vazby a obyvatelé obou sídel jsou v pravidelném styku. Klášter je vystavěn ve vysokých horách. Dovnitř se vstupuje jednou vstupní branou. Všechny budovy v klášteře jsou vystavěny v Myrtanském stavebním slohu. Samotný klášter se skládá z Malé kaple pro věřící poutníky, obytné budovy, obrovské podzemní knihovny, která nabízí návštěvníkům veškeré světové knihy a nakonec je zde Jeskyně Osvícení. Tam je vystavěna obrovská Innosova socha a Boží přítomnost tam doslova sálá ze všech stěn. Obyvatelé kláštera jsou lidé velmi skromní, k návštěvníkům milí a přátelští. Sídlí zde nejen mágové, ale občas sem zavítají i paladini, a klášter má i vlastní alchymisty. Většina obyvatel jsou Myrtaňané.

Budovy a místa kláštera Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki