Fandom

Gothic Wiki

Khorinijský přístav

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Přístav.jpg

Přístav při západu slunce

Nejspodnější čtvrť Khorinisu tvoří přístav. Žijí zde drobní obchodníci a měšťané, je zde hospoda a nevěstinec...

ProblémyEditovat

Kdysi, ještě před Velkou skřetí válkou, byl tento přístav velmi prosperující a bohatý, byla to perla všech přístavů. Loďe ze všech koutů světa sem jezdili obchodovat a pobýt. S příchodem války však lodě přestaly vyplouvat a přístav, a s ním částečně i město, začal upadat. Týdny nepřiplul ani člun, vyjíma královské lodi Esmeraldy, která rozhodně nebyla obchodní. Lidé se báli před útokem skřetů a někteří jedinci jako Garvell dokonce stavěli lodě pro úprk. Přístav jako takový s městem srostl, a byl brán spíše jako dolní čtvrť.

Budovy a podnikyEditovat

Nejznámějším podnikem přístavu je bezesporu Červená lucerna, nevěstinec, který byl před válkou dokonce světoznámý. Ten je veden Bromorem. Dále zde najdeme skladiště paladinů, hlídané Martinem a skladiště občanů, nehlídané, a málo používané. Za ním pořádá Alrik souboje za peníze. Pak dílna, ve které pracují Garvellovi muži a Khardifova hospoda, kde je možno získat nejen dobré jídlo a pití, ale také tajné informace. Zde vysedává lupič Nagur. Kousek od hospody má svůj stánek rybář Halvor, vedle dílny pak sídlí kartograf Brahim. Celý přístav je posetý moly a drobnými domky, najdeme zde také pár mohutných děl připravených pro obranu námořního útoku.

StokyEditovat

Samostatnou kapitolou přístavu jsou podzemní stoky (kanalizace), kde sídlí Zlodějská gilda. Vchod je hned za rohem přístavu. Stoky jsou ideálním místem pro úkryt hledaných, protože o nich nikdo moc nepřemýšlí. Je zde sice mnoho obřích krys, ale stojí to zato.

V síti Wikia

Náhodná Wiki