Fandom

Gothic Wiki

Kalesch

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Kalesch.jpg
Kalesch
Životopisné údaje
Cech

Kapitán skřetů ve Varantu

Národnost

Skřet

Lokace

Chrám v Mora Sul

Kalesch byl jedním ze skřetích kapitánů za dob Velké skřetí války. Po obsazení Myrtany ho skřetí král Kan na Xardasovo požádání vyslal na misi do Varantu, kde měl otevřít jeden z chrámů prastarých a přinést z něj jeden z Adanových artefaktů, Adanovu korunu. Kalesch se pravděpodobně vypravil spolu s Dolokem, který pak ale zůstal v Ben Sala a zajímal se o tamní chrám. Kalesch se s daleko větším vojskem úspěšně dostal do Mora Sul. Zde uzavřel dohodu se správcem města, obchodníkem Gonzalesem, který mu měl předat každý klíč ke chrámu, kteří jeho lidé našli. Těchto klíčů bylo celkem pět a k otevření zapečetěné brány chrámu byly bezprostředně zapotřebí všechny. Jeden měl u sebe sám Kalesch. Později, když se všechny ztratily už mu přišlo, že čeká příliš dlouho, a tak nařídil bezejmennému, aby je našel. Odměnou mu byla nepravdivě slíbena koruna. Hrdina všechny klíče našel, a když je předal Kaleschovi, tak si je skřet převzal a rázem mu sdělil, že je nepotřebný a že má odejít. To ho však stálo život, hrdina se na něj vrhl a zabil ho. Sice se na něj pak rozběhli i všichni ostatní skřeti, ale hrdinu pravděpodobně doprovázel Angar a společně zvítězili.

V síti Wikia

Náhodná Wiki