Fandom

Gothic Wiki

Jilvie

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Jilvie
Jilvie
Životopisné údaje
Cech

Lovkyně

Národnost

Jižanka

Lokace

Stewarské panství, Krvavé údolí, Thorniara

Jilvie byla členkou loveckého cechu, která pocházela s Krvavého údolí. Ve volných chvílích společně s ostatními lovci navštěvovala krčmu u Rozštěpené panny. Když na Argaan vtrhli Myrtaňané, byla Jilvie vyslána vůdcem loveckého cechu, aby hlídala pobřeží na jihu stewarského panství, kdyby se myrtanští pokusili vylodit. Když se zde vylodili žoldáci, zv. Krvavé zmije, pokusil se jeden z nich Jilvii znásilnit, avšak zachránil jí Gorn, který náhodou šel kolem. Jilvie pak zůstala uvězněná na jihu panství, protože bandité obsadili most do Stewarku. Zde se také porpvé setkala s pastýřem s Feshyru. Když byl most konečně uvloněn, mohla Jilvie pokračovat v cestě na sever panství, kde pátrala po svém milenci Ricklenovi, kterého si měla brát. Nakonec se dozvěděla, že se Ricklen připojil ke stewarským vzbouřencům a zemřel. Jilvie se následně vrátila do Krvavého údolí, odtud cestovala do Toosha, kde se připojila k Zyře a společně vypluly do Thorniary. V thorniaře se Jilvie přidala k boji proti nemrtvým a žoldákům, pokusila se zde zahcránit královského kuchaře Snafa a ochotně společně s hrdinou pátrala po Diegovi a Miltenovi, když se záhadně ztratili.

V síti Wikia

Náhodná Wiki