Fandom

Gothic Wiki

Javier

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Javier
Javier
Životopisné údaje
Cech

Paladin

Hodnost

Vůdce Reddocku

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Reddock

Javier patřil mezi nejvýznamnější paladiny krále Rhobara II. Pod královou vlajkou se zúčastnil i poslední bitvy o hlavní město Vengard, poté co byly hradby skřety prolomeny uprchl, a nedaleko Ardey v lesích založil povstalecký tábor proti Skřetům Reddock. Tento tábor se stal největším povstaleckým střediskem na Východním pobřeží. Podobně jako všichni paladinové, přišel i Javier o svou magickou moc, díky tomu že Xardas zničil magii run. Javier nicméně je stále věrný své víře a doufá že jednoho dne posvatne království do někdejší slávy. Javier se svými muži se účastnil několika akcí proti skřetům na celém pobřeží, Bezejmenný hrdina mu pomohl zničit některé skřetí patroly ohrožující tábor. Poté co posádka Esmeraldy dobyla Ardeu s rukou skřetů poslal tam Javier, své muže, aby zaručili bezpečnost osady. Dále Javier nasadil špehy do Cape Dune, a to úspěšně povstalo. I když později Cape Dune opět padlo do rukou skřetů. Co se s tímto slavným paladinem stalo po odchodu hrdiny do Neznámé země není známo. Po hrdinově návratu je Reddock opuštěn.

V síti Wikia

Náhodná Wiki