Fandom

Gothic Wiki

Jarkhendarský kaňon

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Kaňon.jpg

Pohled na kaňon shora

Jarkhendarský kaňon se nachází nedaleko Pirátského tábora a je nejsušším místem na celém Khorinisu. Většinu zdejší flóry tvoří kaktusy a zakrslé keříky, mezi zvířenou pak najdeme břitovce, kousavce a lovecké psy. V kaňonu se nachází mnoho zajímavých míst, například stará důlní štola, kde se dříve pravděpodobně těžilo zlato. Nyní se však hemží důlními červi. Dále malá štěrbina, kde najdeme portál vedoucí do centra Jarkhendaru. Poblíž této štěrbiny se pak rozkládá na samém kraji pouště oáza, obývána pouštními krysami a kudlankami. Pak je možné vydat se úzkou soutěskou, na jejímž konci je zakopán jeden z pokladů kapitána Grega. Nejzajímavějším místem kaňonu je ale bez pochyby stará budova- bývalé sídlo kněží. Uvnitř nalézáme rozsáhlou knihovnu a nesčetné cennosti. Bohužel však mají poblíž svůj tábor skřeti, a tak je nesmírně obtížné dostat se dovnitř. Dále se dá minout knihovna a vydat se pod jakousi "přírodní branou" do další části kaňonu, tvarem připomínající vyschlé jezero. Lovečtí psi se zdržují pouze zde. Také je zde jedna stará štola, která vede rozsáhlým systémem chodeb až do staré budovy nedaleko Tábora banditů. Tento kaňon je sice krásné místo plné kouzelných skalních útvarů, ale zároveň velmi nebezpečné.

V síti Wikia

Náhodná Wiki