Fandom

Gothic Wiki

Innosovo oko

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Eye of innos.png

Innosovo oko

Innosovo oko je prastarý artefakt Kruhu Ohně. Ve starých spisech je psáno, že Oko umožňuje jeho nositeli komunikovat s draky. Legendy praví, že sám Innos propůjčil Oku část své síly. Jen Innosův vyvolený může tento amulet nasadit a užívat jeho nesmírné moci.

Amulet byl ukryt v bezpečí Innosova kláštera na Khorinisu, střežen ze ctí a pokorou, Nejvyšší radou Ohně, místními mágy a novici. Jednou ze schopností oka je mluvit z draky a zároveň jim sebrat část jejich síly, čímž je učinit zranitelnějšími. Takto oko spotřebuje veškerou svou sílu a musí být dobyto pomocí dráčího srdce. Bezejmenný tuto schopnost použil, zjistil, kdo je pánem draků a zjistil, kde je jeho sídlo. S pomocí síly Oka bezejmenný porazil všechny draky, včetně jejich mistra, Nemrtvého draka.

Oko bylo později svěřeno do opatrovnictví Miltenovi, který jej vzal sebou do kláštera v Nordmaru. Avšak za občanské války byl unesen na příkaz Thoruse, který se stal pánem skřetů v Trelis. Thorus a jeho černí mágové oko znesvětili a s jeho pomocí povolali na svět hrozivou bestii.

V síti Wikia

Náhodná Wiki