Fandom

Gothic Wiki

Innosův chrám na Starém hradě

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

247.jpg

Innosův chrám na Starém hradě

Innosův chrám na Starém hradě byl jedinným chrámem Innose v Hornickém údolí a jedním ze dvou chrámů na Ostrově Khorinis. Zároveň byl sídlem Ohnivých mágů.

Historie a popis Editovat

262.jpg

Chrám po pádu bariéry

Tak jako většina Myrtanských hradů měl i Starý hrad svůj vlastní Innosův chrám. O osudu chrámu před bariérou nic nevíme. Avšak po vytvoření bariéry se zde usídlil nejvyšší mág Ohně Xardas se svými mágy, ten se však zřekl víry v Innose a začal sloužit Beliárovy a proto odešel z hradu. Nejvyšším mágem na hradě se pak stal Corristo. Avšak později byli mágové ohně vyvražděni rudobaronem Gomezem a chrám zůstal opuštěn. Po pádu bariéry se na hradě usídlili paladinové a jejich expedici podpořil jedinný s přeživším Corristových mágů Milten. Ten zde nějaký čas pobýval a jeho přítomnost zvýšila morálku paladinů i vojáků na hradě. Později však Milten odešel a chrám zůstal opuštěn a postupně zpustnul.

Chrám je vystavěn s kamene, z venčí vypadá prostě a jednoduše. Je jednopatrový. V přízemí se nachází vstupní síň, odkud vede schodiště do patra. Dále se v přízemí nachází obytná komnata, kde mágové spali a také alchymistická laboratoř. V patře se nachází místnost, kde působil nejvyšší mág Corristo, jsou zde knihovny a pentagram.

V síti Wikia

Náhodná Wiki