Fandom

Gothic Wiki

Horská pevnost

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
127.jpg

Horská pevnost

Mnoho let před stvořením bariéry vládl Hornickému údolí jediný muž, který vládl z mocně opevněné pevnosti v horách...

Vlastnictví a cena Editovat

Cena pevnosti a přilehlého území spolu s doly na magickou rudu činí 400 liber rudy. Za tuto cenu také byla pevnost prodána neznámému muži od Bergmara, purkrabího západních polí, a předsedajícího soudce pána Tymosiana.

Majitel pevnosti zemřel pravděpodobně v průběhu první skřetí války a pevnost zůstala neudržována. Přilehlé území spadlo pod kontrolu královy armády.

Po mnoha letech listinu o vlastnictví našel Lester, mladý novic z Bratrstva s tím, že po pádu bariéry listina opět nabyde ceny. To ale netušil, že do údolí přijde armáda skřetů v čele s draky.

Konstrukce Editovat

Pevnost je vytesaná přímo do obrovské skály nedaleko řeky. Je vyložena černými cihlami, stejnými, jaké byly použity na stavbu hradu Starého tábora.

Byla rozdělena do tří pater - Dolní obsahovalo knihovnu, zbrojnici a mučírnu, druhé balkon, ložnici a kuchyni a třetí bylo vyhlídkou do krajiny.

Historie Editovat

Po smrti Bergmara pevnost postupně chátrala. Byl zde umístěn jeden z ohniskových kamenů, potřebných ke stavbě bariéry, ale kouzlo se zvrtlo a pevnost byla obsažena v bariéře. Po procesu stvoření bariéry byla pevnost znovu opuštěna a usídlil se zde houfec harpyjí. Později se zde usídlil kamenný drak.

V síti Wikia

Náhodná Wiki