Fandom

Gothic Wiki

Harad

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Harad.jpg
Harad
Životopisné údaje
Cech

Kovář

Hodnost

Mistr

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Khorinis

Harad v armáděEditovat

Je zřejmé, že než Harad začal žít jako kovář na Khorinisu, bojoval ve Skřetí válce. Dokazuje to nejen jeho zmínka o tom, ale také pověření Bezejmenného, aby mu přinesl právě skřetí zbraň, zřejmě jako vzpomínku na minulá léta, nebo třeba vypracovaná svalnatá postava. Na Khorinisu se pravděpodobně narodil, a proto se sem na konci služby vrátil.

Kovářem v KhorinisuEditovat

Zde se Harad začal věnovat kovařině. Založil si kovárnu v Mistrovské ulici a postupně se vypracoval mezi hlavní čtyři mistry. Začal kovat meče z magické rudy a tak se zdal ještě oblíbenějším. Byl hlavním dodavatelem obchodníka Hakona. Postupně přijal učně Briana a pak možná i Bezejmenného. O Haradovi je známo, že se nespecializuje na zlatnictví a věnuje se kování zbraní. Při příjezdu paladinů na Khorinis byl Harad nucen vyrábět zbraně pro ně a navíc zadarmo, což ho pochopitelně rozčílilo. Nejspíše zahynul při invazi skřetů z Hornického údolí, ale určitě bojoval tvrdě a až do poslední kapky krve, sám řekl, že v případě útoku na město zůstane a ukáže skřetům svoji zbraň.

V síti Wikia

Náhodná Wiki