Fandom

Gothic Wiki

Grok

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Grok.jpg
Grok
Životopisné údaje
Cech

Šaman

Hodnost

Vládce v Geldernu

Národnost

Skřet

Lokace

Geledern

Grok byl pravděpodobně největším skřetím šamanem vůbec a hrál významnou roli ve Velké skřetí válce, kde se nwjapíě podílel na vyvolání démona při bitvě o Gothu a později spravoval Geldern. Byl to rádce a blízký přítel Kana, skřetího krále, který si ho velmi vážil. Právě proto také Groka poslal dobýt Geldern a zajisti ho. Město po menší bitvě padlo a Grok se svými šamany se zabydlel v bývalém Innosově chrámě a ještě ho zneuctil vystavěním Beliárovy sochy v něm. Z tohoto místa pak Geldern řídil. Jako svého pobočníka stanovil Nemroka. Sám jednak vyhlásil pátrání po skupině hraničářů vedené druidem Runakem, pak také řídil akci pro ukořistění všech ohnivých kalichů a částečně také Adanových artefaktů. Když později bezejmenný ohnivé kalichy donesl do Innosova kláštera v Nordmaru a nechal znovu obnovit jejich magickou moc, Grok ho při první příležitosti napadl. To byl začátek městské vzpoury proti skřetí nadvládě, do které se kromě otroků zapojili také hraničáři, mág Ohně Marius a Lares. Grok byl zabit. Mimo jiné za živa vlastnil také šest velmi cenných zlatých misek.

V síti Wikia

Náhodná Wiki