Fandom

Gothic Wiki

Gothic

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

357.png
Gothic
Informace o hře
Vývojař

Piranha Bytes

Vydavatel

Egmont Interactive
Xicat Interactive
CD Projekt

Engine

Genome Engine

Platformy

Windows

Poslední verze

1.08k

Datum vydání

15.3 2001 (Německo)
23.11 2001 (Severní Amerika)
28.3.2002 (Polsko

Žánr

RPG

Systémové požadavky

400 MHz, 128 MB RAM, 16 MB GPU s directX 7, 700 MB HD

Následující hra

Gothic II

Hra Gothic byla prvním dílem stejnojmené série od německého vývojaře Piranha Bytes. Hra si získala mnoho fanoušků především v Evropě. Na svou dobu nabízela krásné grafické zpracování a rozlehlý svět. Hra získala i kladné hodnocení v mnoha recenzící.

Příběh Editovat

Příbeh hry Gothic se točí kolem Hornického údolí a magické bariéry. Král Rhobar II. byl ve válce se skřety, úspěch Myrtany závisel na dodávkách magické rudy, která se těžila právě v Hornickém údolí na ostrově Khorinis. Aby král zaručil, že trestanci neuprchnou z dolů, vyslal dvanáct mágů pod velením Xardase, aby vztyčili kolem údolí magickou bariéru. Avšak něco se zvrtlo a bariéra dosáhla nevídaných rozměrů a uvěznila i samotné mágy. Toho využili trestanci. Povstali a pobili královské stráže. Králi nyní nezbývalo, než s povstalci vyjednávat. Každý měsíc jim musel poslat vše o co si trestanci požádali a oni mu na oplátku posílali magickou rudu. Mezitím, každý občan, který se byť sebemenším prohřeškem provinil proti zákonu byl odsouzen k doživotním pracím v dolech. Tak byl jednoho dne za bariéru vhozen tajemný bezejmenný, který zjistil, co stojí za vznikem bariéry.

Herní systém Editovat

Herní svět Editovat

Technické zpracování Editovat

  • Článek bude postupně doplněn

V síti Wikia

Náhodná Wiki