Fandom

Gothic Wiki

Gonzales

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Gonzales.jpg
Gonzales
Životopisné údaje
Cech

Obchodník

Hodnost

Vládce Mora Sul

Národnost

Hashisin

Lokace

Mora Sul

Gonzeles byl jedním z nejvlivnějších hashisinů a po Zubenovi snad nejmocnějším vůbec. Velký král si ho obllíbil, a pro jeho skvělé diplomatické a obchodní dovednosti ho stanovil pánem Mora Sul, největšího města Vatrantu. Gonzales se této funkce ujal zodpovědně, dohlížel na celé okolí města, navíc bezpečně ze svého paláce. Každý, kdo se k němu chtěl dostat, musel nejdříve získat oblibu u důležitých obyvatel města. Gonzales také velmi rád přijímal dary, a proto nakázal Nasibovi, strážci brány, aby od všech, co ho chtěli navštívit, nejdřív něco vybral-ať už zlato, drogu nebo ženy. Také, jako jeden z hlavních pozdějších pozůstatků svého správcování, nechal otevřít chrám prastarých. Přivítal skřety v čele s Kaleschem, aby sehnali pět klíčů, jenž chrám dokáží otevřít, ačkoliv jimi pohrdal. Kolovaly zvěsti, že uvnitř je Adanova koruna, což ho ještě popudilo zesílit pátrání po klíčích. Najednou se z toho stal hlavní terč lupičů, a když byly klíče konečně nashromážděny, jeden z uprchlých otroků, Yussuf, je ukradl a rozprodal kupcům. Gonzales vyhlásil pátrání, a sám jeden klíč našel. Později všechny kousky vyhledal bezejmenný a Gonzales mu předal i svůj, a pověřil ho otevřením chrámu. Hrdina tak učinil a zmocnil se koruny. Nakonec to Gonzalese nijak nedráždilo a nechal mu ji. Na druhou stranu ho velmi znepokojovali nomádi, obzvláště pak mágové Vody v čele se Saturasem, a pověřil proto bezejmenného jejich vraždou.

V síti Wikia

Náhodná Wiki