Fandom

Gothic Wiki

Gomez

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Gomez
Gomez
Životopisné údaje
Cech

Rudobaron

Hodnost

Vůdce Starého tábora

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Starý hrad

Gomez byl před vytvořením bariéry jedním z kopáčů, tedy byl velmi pravděpodobně odsouzen do Hornického údolí k těžbě magické rudy, protože spáchal nějaký zločin. Avšak, když byla vytvořena bariéra něco se zvrtlo a rozrostla se do nevídaných rozměrů, přičemž uvěznila i mágy. Kopáčům stačila chvilka nepozornosti a pod vedením Gomeze povstali proti strážím na Starém hradě, hrad i doly se nyní nacházely pod jejich kontrolou. Gomez se stal pánem celé kolonie a dokonce využil svého postavení a kladl králi své podmínky. Ten mu měl měsíc co měsíc dovážel vše co trestanci chtěli a zato mu Gomez posílal magickou rudu. Gomez se během chvíle stal nejmocnějším mužem v kolonii. Obklopil se svojí družinou, tzv. Rudobarony. Jeho pravou rukou a zástupcem byl Raven. Později však začala Gomezova moc upadat, když byly založeny další dva tábory. Nakonec se zřítil Starý důl a Gomez tak přišel o jediný zdroj svých příjmů. Proto se odhodlal k zoufalému činu, poslal své muže, aby tajnou cestou přes hory dobyli Svobodný důl, patřící Novému táboru. To se ovšem nelíbilo Ohnivým mágům žijícím v táboře a útok zakázali. Ovšem Gomez zašel tak daleko, že dal všechny mágy v táboře povraždit. Přežil pouze Milten, který nebyl přítomen v táboře. Spolu s mágy byli zabiti i příslušníci jiných táborů, kteří byli právě v tu chvíli ve Starém táboře. Gomezovi muži mezitím obsadili a vyvraždili Svobodný důl. Ovšem nakonec byli poraženi Gornem a Bezejmenným. Gomezovi muselo být v tu chvíli jasné, že ztratil veškerou moc. Nakonec se bezejmennému podařilo proniknout na hrad pomocí teleportu a Gomez byl poražen a zabit.

Předchůdce:
Neznámý správce
Znak z doby nástupu Pán Starého hradu
Vládnul 10 let
Znak z doby konce vlády Nástupce:
Garond

V síti Wikia

Náhodná Wiki