Fandom

Gothic Wiki

Gilana

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Gilana
Gilana
Životopisné údaje
Cech

Mágyně Vody

Hodnost

Stážkyně kořenů

Národnost

Jižanka

Lokace

Tooshoo

Gilana byla mágyní Vody, která žila v Tooshu. V Myrtaně by byla zřejmě prohlášena za kacířku, ale na Argaanu bylo zcela normální, že ženy byly členkami řádu. Gilana byla velmi nafoukaná žena, která nebyla příliš oblíbena. Většinu času trávila v dolní vstupní části do Stromu vědomostí. Rozhodovala tožit o tom, kdo může navštívit velmistry. Nemohla vystatát mága Vultuse, který prováděl experimenty v kryptě. Ti dva spolu vlastně soupeřili, zatímco Vultus chtěl udělat pokrok v tzv. nové magii, Gilana byla zastánkyní starého řádu. Oba dva se chovali velmi dětinsky a prováděli si různé schválnosti. Hrdina se mohl rozhodnout komu pomůže, aby se dostal k velmistrovi Merdarionovi. Pokud by pomohl Gilaně, přivolal by pomocí oltáře elementů déšť, který by vyplavil kryptu a Vultus by tak musel opustit strom. Pokud by však pomohl Vultusovi, nejen že by bylo do Toosha přivoláno sluneční počasí, které by Vultusovi vysušilo kryptu, ale také by Vultus ovládnul Gilanu pomocí kouzla. K tomu by mu posloužily vlasy s Gilanina kloubouku. Gilana poté působí velice vtipným dojmem, nejen že neobyčejně přátelská, ale mezi těmito slovy vykřikuje pomoc, jak se snaží osvobodit od kouzla. Dokonce nechala Merdarionovi poslat "pac a pusu".

V síti Wikia

Náhodná Wiki