Fandom

Gothic Wiki

Dantero

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Dantero
Dantero
Životopisné údaje
Hodnost

Špeh

Národnost

Myrtaňan?

Lokace

Vstup do Bohynina chrámu

Dantero byl jedním z nelepších špehů, který pracoval pro myrtanského generála lorda Hagena. Jeho hlavním úkolem, kterým jej pověřil lord Hagen, bylo vypátrat polohu Chrámu Bohyně, kde ležela legendární Božská kovárna. Dantero byl chladný špeh a vrah jednající bez skrupolí. Dozvěděl se, že o chrámu se něco snažili zjistit mág Ohně Icarius a jeho přítel Lester, kteří cestovali na Zámek nad Stříbrným jezerem, aby našli něco o chrámu ve zdejším archivu. Dantero sledoval Icaria na jeho zpáteční cestě do Toosha. Lstí pronikl do Stromu vědomostí, vydával se zde za zloděje a vyměnil za vstup na vrchol stromu Calamusovi vzácnou knihu od Barthose z Laran. Zde pronikl do Icariovi cely, kde nebohému mágovi ve spánku přitiskl ke krku nůž, probral ho a donutil jej mluvit, když zjistil vše co mohl, chladně Icaria zavraždil. Přece však zde nakonec něco ukradl a to svitek na vyvolání golemů.

Dantero zjistil, že polohu chrámu znají mniši s kláštera na Argaanu. Okamžitě se do kláštera vydal, zde po něm mniši chtěli, aby než ho pustějí za opaty složil zkoušku Innose i Beliára. Dantero se rozzuřil a pronikl do svatyně bez složení zkoušky, nevědomky svým výbuchem však složil Beliárovu zkoušku. Zde nožem ohrožoval opata Galamoda a donutil ho tak i jeho bratra prozradit polohu chrámu.

Dantero se okamžitě vydal na cestu, prošel táborem uprchlíků u Setarrifu a pronikl do ruin, za kterými vedla cesta přes hory do chrámu. Zde bylo nutné spustit most přes příkop, ve kterém byla kyselina. Na spuštění mostu byli zapotřebí dva lidé, kteří stiskli ve stejnou chvíli páku, spouštějící mechanismus. Když dorazil hrdina, domluvili se na krátké spolupráci. Když byl most spuštěn, podlý Dantero vyvolal tři golemy, pomocí svitku, který ukradl v Tooshoo. Hrdina jej nakonec spolu s jeho golemy zabil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki