Fandom

Gothic Wiki

Důlní červ

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Důlní červ
Důní červ

Důní červ

Třída: Hmyz
Výskyt: Khorinis, Myrtana, Nordmar, Varant
Trofeje: Kusadla, krunýř

Důlní červi žijí, jak již plyne z názvu v jeskyních a pozemních komplexech Myrtany, Khorinisu a Nordmaru. Zatímco jeho příbuzný písečný červ žije v teplých varantských pouštích. Oba tito velcí predátoři se vyskytují po velkých skupinách, od dvou kusů až klidně po deset. Oba druhy mají osm nohou, z čehož první pár je přeměněn na klepeta, kterými si zřejmě podávají potravu. Živí se nejspíše krysami nebo drobnými živočichy a sami nemají přirozeného nepřítele. Jejich přirozený styl lovu je přizpůsoben tomu, aby mohli dosáhnout na vysoká místa v jeskyních a zároveň se mohli prodírat úzkými otvory. Písečný i důlní červ se vždy snaží být větší než jeho oběť, proto se vždy při boji s člověkem napřímí, aby byl větší než on. Důlní červi mají také své bojovníky, kteří jsou zbarveni do zelena a žijí taktéž v jeskyních Nordmaru a Myrtany. Na Khorinisu žijí důlní červi v mnohem větších skupinách než na pevnině. Dokonce mají svá hnízda, kde se starají o své královny, které kladou vajíčka. Královna důlních červů bývá velmi velká a je téměř neschopna pohybu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki