Fandom

Gothic Wiki

Cronos

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Cronos.jpg
Cronos
Životopisné údaje
Cech

Mág Vody

Hodnost

Strážce rudy

Národnost

Nomád

Lokace

Nový tábor (G1), Jharkendar (G2), Jeskyně nedaleko Bakareshe (G3)

V KoloniiEditovat

Cronos byl nomádem z Alterasova kmene, který věrně uctíval Adana a tak se jako jeden ze sedmi stal mágem Vody, Adanovým zástupcem na zemi. Chvíli na to byl i s ostatními šesti šťastlivci myrtanským králem Rhobarem II. požádán, aby spolu s mágy Ohně vztyčil magickou bariéru nad Hornickým údolím na ostrově Khorinis, nad trestaneckou Kolonií. Cílem bariéry bylo nepustit vězně ven. Na místě se sešli a proces vedl Xardas, nejvyšší mág Ohně. Jenže když byla bariéra pomocí pěti ohniskových kamenů vztyčena, vlivem nějakého silného neznámého magického působení nabrala neplánovaných rozměrů a nadměrně se roztáhla. Všichni mágové byli uvězněni vevnitř. Zde jim nezbývalo než vydat se na Starý hrad, kde ale brzy propukla úspěšná trestanecká vzpoura, při níž mágové zůstali neutrální a přidali se k vítězům, osvobozeným kopáčům. Vůdcem Starého hradu se stal Gomez a k němu se připojili mágové Ohně, kteří zde už chtěli zůstat, mágové Vody se naopak přidali k bývalému myrtanskému generálovi Leeovi a vydali se založit příhodně zvaný Nový tábor. Zde se rozhodli podle plánu nejvyššího mága Vody Saturase těžit magickou rudu a tu pak vyhodit do povětří,což by mělo bariéru strhnout. Cronos byl na místě jediným mágem Vody, který se volně pohyboval po táboře, strážcem rudy, obchodníkem, dobrovolným učitelem magie a zaměstnavatelem poslů. Procházel se po Velké jeskyni a všechny tyto funkce vykonával. Také sděloval mužům, které se rozhodl nechat jít k ostatním mágům Vody, heslo, které mimochodem znělo "TETRIANDOCH". K těm patřil například žoldák Gorn. Později také bezejmenný, když přinesl jedno z magických ohnisek použitých při vztyčení bariéry a almanach k jeho použití, naopak potřebné k jejímu strhnutí. Saturas hrdinu pověřil donesením zbývajících čtyř ohnisek a Cronos ho odměnil obrovskou sumou činící celých tisíc nugetů magické rudy. Nakonec ale bezejmenný vysál magickou moc rudné haldy posvátným mečem Urizielem, který mezitím získal a Cronos s ostatními mágy se ho, aniž by tušili, že dělá dobrou věc, pokusili zastavit. Naštěstí neúspěšně a hrdina brzy strhl bariéru úplně jiným způsobem, než plánoval Saturas.

Expedice do Jhakendaru a návrat do VarantuEditovat

Brzy na to si všichni mágové povšimli podivných zemětřesení, která lomcovala ostrovem a usoudili, že musí mít magický původ. Rozhodli se to propátrat a našli dosud královstvím ani nikým jiným neobjevenou pyramidu. Uvnitř se nacházel podivný portál do neznáma. Jeho opodstatněním byl pověřen Nefarius, Cronos jen tak chodil a pročítal staré spisy. Také pokračoval s obchodováním, ale měl omezené možnosti, protože o něm nikdo kromě Kruhu Vody, tajné organizace pracující pro mágy Vody nevěděl. To samé dělal v Jharkendaru, kam se později dostali pomocí zprovozněného portálu, s tím že ještě nakreslil několik map. Nakonec sem pronikli skřeti a ohniskové kameny poskytly mágům poslední službu-posloužily jako teleport. Přemístili se s jejich pomocí zpět do rodného Varantu, kde se cech (ačkoliv byl Cronos proti), rozdělil. On se pak vydal do jeskyně nedaleko Bakareshe, zpět ke svému kmeni, kde našel několik prastarých tabulí, které studoval. O jeho dalším počínání nic nevíme.

V síti Wikia

Náhodná Wiki