Fandom

Gothic Wiki

Corristo

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Corristo
Corristo
Životopisné údaje
Cech

Mág Ohně

Hodnost

Nejvyšší mág Ohně

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Starý tábor

Corristo patřil ke dvanácti mágům povolaným do Hornického údolí, aby zde vztyčili magickou bariéru. Corristo patřil ke kruhu Ohnivých mágů a po vůdci celé akce Xardasovi, byl nejstarším a nejmoudřejším v kruhu Ohně. Bohužel bariéra se pokazila a narostla do nevídaných rozměrů a uvěznila i mágy. Mágové se uchýlili do Starého tábora a hledali zde řešení. Xardas řekl že by mohl přijít na to co se na bariéře pokazilo, avšak jeho bezbožné způsoby se ostatním nezamlouvaly a mezi Xardasem a mágy došlo k roztržce. Xardas tedy opustil Starý tábor a uchýlil se ke studiu černé magie. Corristo se Xardasovým odchodem stal nejvyšším mágem ohně v táboře. Za svého pobytu v kolonii Corristo přijal do učení jen jediného učedníka, a tím byl vzdělaný Milten. Corristo sám si hověl v přepychu, který mu zaručoval Starý tábor a nesnažil se přijít na způsob jak odstranit bariéru. Je známo že mágové vykonali i několik inspekcí do Starého dolu, avšak Corristo sám se pravděpodobně takových inspekcí neúčastnil. Mágové Ohně udržovali korespondenci nejen s vnějším světem, ale také s mágy Vody. Když byl Starý důl zavalen, Corristo dokonce zakázal Gomezovi, vůdci tábora, aby zaútočil na Svobodný důl, pod vládou Nového tábora. Rozzuřený Gomez obvinil mágy ze spolupráce s Novým táborem a dal je nemilosrdně povraždit. Přežil pouze Milten. Corristo se tedy stal mučedníkem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki