Fandom

Gothic Wiki

Cipher

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Cipher.jpg
Cipher
Životopisné údaje
Cech

Bandita, Žoldák, Drakobijec

Hodnost

Obchodník

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Onarova farma (G2)

Za bariéryEditovat

Cipher pravděpodobně pocházel z Myrtany. Rhobarem II., králem, byl ale za neznámý zločin odsouzen k doživotnímu vězení v Hornickém údolí na Khorinisu, kde měl kutat magickou rudu. Toto údolí, jinak zvané Kolonie, obklopovala magická bariéra a tak odsud nebylo úniku. Cipher se přidal k Novému táboru a stal se Laresovým banditou. Většinou jen tak postával u baru v místní krčmě a rozjel obchod s drogou z bažin. Když pak byla bariéra strhnuta bezejmenným hrdinou, Cipher utekl spolu s Leeem a jeho žoldáky na Onarovu farmu.

Život na KhorinisuEditovat

Zde se k žoldnéřům přidal a začal znovu obchodovat s drogou. Jenže kdosi mu pořád kradl zboží a prodával ho ve městě. Nevěděl si rady, ale Bezejmenný zastihl jednoho žoldáka, Dara. Cipher si nebral servítky a surově Dara zbil. Později se rozhodl se skupinkou žoldáků vyrazit zpět do Hornického údolí a stal se drakobijcem. Cipher s kamarádem Rodem se vydali nedaleko Covalornovy staré chatrče a čekali na příležitost ulovit bažinného draka. To se povedlo když přišel bezejmenný a akci zorganizoval. Cipher hrdinovi se svým obchodnickým instinktem hned poradil, aby z tohoto vítězství zkusil něco "vytřískat". Ciphera pak ale bohužel pravděpodobně zabili skřeti.

V síti Wikia

Náhodná Wiki