FANDOM

Cipher.jpg
Cipher
Životopisné údaje
Cech

Bandita, Žoldák, Drakobijec

Hodnost

Obchodník

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Onarova farma (G2)

Za bariéryEditovat

Cipher pravděpodobně pocházel z Myrtany. Rhobarem II., králem, byl ale za neznámý zločin odsouzen k doživotnímu vězení v Hornickém údolí na Khorinisu, kde měl kutat magickou rudu. Toto údolí, jinak zvané Kolonie, obklopovala magická bariéra a tak odsud nebylo úniku. Cipher se přidal k Novému táboru a stal se Laresovým banditou. Většinou jen tak postával u baru v místní krčmě a rozjel obchod s drogou z bažin. Když pak byla bariéra strhnuta bezejmenným hrdinou, Cipher utekl spolu s Leeem a jeho žoldáky na Onarovu farmu.

Život na KhorinisuEditovat

Zde se k žoldnéřům přidal a začal znovu obchodovat s drogou. Jenže kdosi mu pořád kradl zboží a prodával ho ve městě. Nevěděl si rady, ale Bezejmenný zastihl jednoho žoldáka, Dara. Cipher si nebral servítky a surově Dara zbil. Později se rozhodl se skupinkou žoldáků vyrazit zpět do Hornického údolí a stal se drakobijcem. Cipher s kamarádem Rodem se vydali nedaleko Covalornovy staré chatrče a čekali na příležitost ulovit bažinného draka. To se povedlo když přišel bezejmenný a akci zorganizoval. Cipher hrdinovi se svým obchodnickým instinktem hned poradil, aby z tohoto vítězství zkusil něco "vytřískat". Ciphera pak ale bohužel pravděpodobně zabili skřeti.

V síti Wikia

Náhodná Wiki