Fandom

Gothic Wiki

Buster

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Buster
Buster
Životopisné údaje
Cech

Bandité, Žoldnéři

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Onarova farma (G2)

Buster v KoloniiEditovat

O Busterově životě v Kolonii toho nevíme mnoho. Je jisté, že se přidal k banditům. Utábořil se v chatrči kousek od Wolfa. Zde většinu času jen tak vysedával, popíjel, pojídal a sledoval denní život. Byl také velice mrštný. Dokonce se mu dostalo i příležitosti učit samotného Bezejmenného, později krále Rhobara III.

Žoldák na Onarově farměEditovat

Po pádu magické bariéry se Buster držel s Leeovými muži. Společně s nimi se dostal až na Onarovu farmu. Zde se stal jedním ze žoldáků. Usídlil se, spolu s ještě jedním žoldnéřem, ve skrovném srubu nedaleko farmy. Je také známo, že zde později nechal přebývat také obchodníka Erola. Buster se od pádu bariéry poměrně změnil. Z klidného flegmatika se stal zabedněným rváčem. Dokonce, když znovu potkal Bezejmenného, byl nevrlý a vyzval ho na souboj. Později už se ale poměrně uklidnil a právě hrdinovi nabídl výhodný obchod- Erol totiž sháněl rohy stínové šelmy a hodlal za ně štědře platit. Bezejmenný tedy vychytralému Busterovi nosil rohy ze šelem, které ulovil, a sám nevěděl, komu je žoldák prodává. Buster pravděpodobně zahynul při invazi skřetů na Khorinis.

V síti Wikia

Náhodná Wiki