FANDOM

Bullco.jpg
Bullco
Životopisné údaje
Cech

Žoldák, drakobijec

Národnost

Nordmařan

Lokace

Onarova farma, Hornické údolí

Bulco byl Nordmařan, který bojoval proti skřetům se Sylviem a jeho skupinou a byl jeho pravou rukou. Celkově to byl velký silák a pořízek, ale na druhou stranu také arogantní zabedněný cholerik. Když se celá Sylviova skupina přesunula na Ostrov Khorinis a zde pak na Onarův statek , stali se žoldáky. Bullco většinou posedával se Sylviem v místní krčmě a společně šikanovali kuchařku a barmanku Theklu. Bullco také zanedbával službu a pastýři Pepemu začali vlci žrát zcela nechráněné ovce. Jednoho dne pak přišel bezejmenný a Bullco mu už ze zvyku vyhrožoval. Tentokrát však nepochodil a dostal pořádný výprask. Nedlouho po tom se se Sylviem vydali do Hornického údolí lovit draky, stali se drakobijci. Nejdříve s několika dalšími muži prokličkovali mezi skřety do obleženého Starého hradu a zde se pak doslechli o Ledovém drakovi, snad nejsilnějším drakovi vůbec. Sylvia to ohromilo a hned se vydal draka ulovit. Bullco ho následoval. Když však došli k pozůstatkům Nového tábora v Zamrzlé oblasti, objevil se velký problém-hned u bývalé brány stáli dva ledoví golemové. Naštěstí se znovu objevil bezejmenný a golemy přemohl. Sylvio s Bullcem se s ním pak vydali ulovit draka. Svého cíle sice dosáhli, ale posléze se Sylvio rozhodl bezejmenného zabít, aby sláva zůstala jemu a Bullcovi. Oba se na něj vrhli, ale přinesli tím jen sami sobě smrt.

V síti Wikia

Náhodná Wiki