Fandom

Gothic Wiki

Bullco

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Bullco.jpg
Bullco
Životopisné údaje
Cech

Žoldák, drakobijec

Národnost

Nordmařan

Lokace

Onarova farma, Hornické údolí

Bulco byl Nordmařan, který bojoval proti skřetům se Sylviem a jeho skupinou a byl jeho pravou rukou. Celkově to byl velký silák a pořízek, ale na druhou stranu také arogantní zabedněný cholerik. Když se celá Sylviova skupina přesunula na Ostrov Khorinis a zde pak na Onarův statek , stali se žoldáky. Bullco většinou posedával se Sylviem v místní krčmě a společně šikanovali kuchařku a barmanku Theklu. Bullco také zanedbával službu a pastýři Pepemu začali vlci žrát zcela nechráněné ovce. Jednoho dne pak přišel bezejmenný a Bullco mu už ze zvyku vyhrožoval. Tentokrát však nepochodil a dostal pořádný výprask. Nedlouho po tom se se Sylviem vydali do Hornického údolí lovit draky, stali se drakobijci. Nejdříve s několika dalšími muži prokličkovali mezi skřety do obleženého Starého hradu a zde se pak doslechli o Ledovém drakovi, snad nejsilnějším drakovi vůbec. Sylvia to ohromilo a hned se vydal draka ulovit. Bullco ho následoval. Když však došli k pozůstatkům Nového tábora v Zamrzlé oblasti, objevil se velký problém-hned u bývalé brány stáli dva ledoví golemové. Naštěstí se znovu objevil bezejmenný a golemy přemohl. Sylvio s Bullcem se s ním pak vydali ulovit draka. Svého cíle sice dosáhli, ale posléze se Sylvio rozhodl bezejmenného zabít, aby sláva zůstala jemu a Bullcovi. Oba se na něj vrhli, ale přinesli tím jen sami sobě smrt.

V síti Wikia

Náhodná Wiki