Fandom

Gothic Wiki

Braga

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
151.jpg
Braga
Informace o lokaci
Země

Varant

Poloha

Sever Varantu

Status

Vesnice

Správce města

Nafalem

Počet obyvatel

cca 10-15(G3)

Náboženství

Beliárův kult

Braga, nejsevernější osada Varantu, leží u hranice s Myrtanou.

Popis vesnice Editovat

Braga je malá vesnice, nebo spíše oáza na severu Varantu. Je zde pouze něco okolo pěti domků a dům starosty Nafalema. Při jižní bráně se nachází klec, ve které přebývají otroci. Celé město je obklopeno ruinami, které v sobě skrývají mnoho nebezpečí, z nichž nájezdní nomádi jsou tím nejmenším.

Historie Editovat

152.jpg

Mapa Bragy

O historii Bragy není mnoho známo, pravděpodobně bylo jejím účelem zabránit případným útočníkům v průchodu průsmykem, což se ale vzhledem k tomu, že celý průsmyk byl obsazen bandity a většina místních vojáků byla sežrána bestiemi, příliš nedaří. Braga také patřila pravděpodobně k osadám, které musel Varant odevzdat Myrtaně. Nyní byla Braga podrobena vojsky krále Rhobara III.

Ekonomika Editovat

Braga je prvním místem, kde se případný poutník při cestě do Varantu zastaví a hlavně díky tomu je zde mnoho obchodníků. Díky válce a banditům v průsmyku sem bohužel již mnoho lidí nezavítá. Místní obchodníci vám mohou nabídnout sortiment zbraní nebo rozličné lovecké trofeje.

Obyvatelstvo Editovat

Jako ve všech pouštních městech i v Braze jsou nejvyšší vrstvou Temní mágové. Přesněji Temný mág, Nafalem, který přicestoval z hlavního města Ishtaru, aby tu dohlédl na výběr tributu od obchodníků. Střední vrstvou jsou běžní hashishini, a nejnižší otroci.

Kultura a pamětihodnosti Editovat

V Braze téměř žádné pamětihodnosti nejsou, snad jen ruiny, jimiž je město obklopeno a místní krásná tanečnice Aila.

Přírodní podmínky Editovat

Vesnice leží v tropickém pásu na severu Varantu, obklopená z jedné strany skálou a z druhé ruinami. Kolem se potulují převážně šakalové a temní chňapavci, kteří jsou vyhledávanou kořistí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki