Fandom

Gothic Wiki

Bohové

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Existují celkem čtyři bohové, kteří jsou ve světě Gothic uznáváni. Jsou to:

  • Innos: Innos je bůh Ohně, spravedlnosti, řádu, dobra. Jeho symbolem je Slunce a oheň. On je nejstarší a nejvyšší z bohů, on vytvořil Slunce a svět. Je to také on kdo věčně válčí se svým bratrem temným bohem Beliárem.
  • Adanos: Adanos je bůh středu, vody, moudrosti, zvídavosti a přírody. Celé věky dává pozor na rovnováhu mezi svými bratry Innosem a Beliárem. Stvořil všechny živé tvory. Lidu dal moudrost a zvídavost.
  • Beliár: Beliár je bůh temna, zla,chaosu a strachu. Je to Innosův bratr. Stvořil noc, měsíc, démony a nemrtvé. Lidem, jenž ho následují propůjčuje obrovskou moc. Celé věky válčí se svým bratrem Innosem.
  • Bohyně: Je jedinou ženskou zástupkyní mezi bohy. V jejím kultu se snoubí jak zásady Innose, tak zásady Beliára.

Role bohů: Editovat

Bohové, kdysi hráli ve světě velkou roli. Lidé a skřeti byli pouhými pěšáky v nekonečné válce Innose a Beliára. Nejrozšířenější byla a je víra v Innose, pro kterého vyrostly chrámy a kláštery po celém světě. Beliár byl uctíván skřety a Hashisiny. Adanos měl své přívržence mezi Nomády. Později však byla válka mezi bohy ukonečně bezejmenným hrdinou a bohové ztratili svůj původní vliv a moc.

V síti Wikia

Náhodná Wiki