Fandom

Gothic Wiki

Bitva s Vyvolávačem

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Bitva s Vyvolávačem
923.jpg
Konflikt:

Občanská válka v Myrtaně

Kdy:
  • 1002 po vyvolání Spáče (Pravděpodobně)
Místo:

Jeskyně nedaleko Montery

Výsledek:
  • Vítězství Myrtany
Strany

Rhobar banner2.jpg Myrtanské království

Skřetí znak.jpg Skřeti

Velitelé
Síla
  • asi 10 skřetích bojovníků
  • 5 mágů/šamanů
Ztráty

Malé

Celá družina

  [Zdroj]

Bitva s Vyvolávačem byla rozhodující bitvou občanské války v Myrtaně. K bitvě došlo poté co se vládci Gothy a Vengardu spojili s bezejmenným, který osvobodil s Thorusova zajetí Miltena. Milten svým přátelům sdělil, že Thorus plánuje s pomocí několika mágů, vedených tajemným vyvolávačem vyvolat bestii, která by pomohla Thorusovi ovládnout Myrtanu. Přátelé byli šokováni, když zjistili kam až je Thorus schopen zajít. Proto bylo odloženo plánované tažení na Trelis a bylo rozhodnuto zastavit vyvolávače. K tomuto úkolu byla sestavena družina, tvořená regimentem paladinů, které přivedl Lee a Hanz. K výpravě se připojili i Gorn a Osch. Celé výpravě velel bezejmenný, který se nechal Miltenem dovést na místo. Bitva se odehrála v jeskyni nedaleko Montery. Zde se s odvážnou družinou střetly skřetí síly, šamani a mágové s Vyvolávačem. Nakonec bitva skončila vítězně pro bezejmenného a to i přesto, že nepřítel měl převahu alespoň co se týče mágů. Bohužel obřad vyvolání se nepodařilo překazit, ale přátelé alespoň získali Vyvolávačovu mapu, se zakreslenými pozicemi, kde by se mohla bestie objevit. V konečném důsledku však bitva rozhodla o definitivní porážce skřetů, Thorus dokonce, ještě než družina dorazila uprchl zpět do Trelis.

V síti Wikia

Náhodná Wiki