FANDOM

Bitva o Vysokou pec
Konflikt: velká skřetí válka
809
Vysoká pec
Trvání: Jeden den
Místo: Klan Kladiva
Výsledek: Vítězství Nordmaru
Strany
Nordmarskyznak Nordmar Skřetí znak Skřeti
Velitelé
Nordmarskyznak Reto
Bezejmenný
Skřetí znak Neznámý velitel
Síla
NordmarskyznakReto
  • asi 10-15 bojovníků

Bezejmenný

  • asi 4 muži
Skřetí znak100-120 skřetů
Ztráty
Nordmarskyznak Neznámé Skřetí znak Obrovské
{{{poznámky}}}
Velká skřetí válka

Bitva u Vysoké peceBitva o MonteruObléhání GothyBitva o Východní souostrovíObléhání FaringuObléhání VengarduObléhání Starého hraduBitva o ArdeuBitva o Vysokou pec

Bitva o Vysokou pec byla největším konfliktem mezi Nordmařany a skřety. Skřeti zde utrpěli snad vůbec největší porážku v průběhu Velké skřetí války.

Bitva Editovat

Skřeti, se díky houževnatosti a vytrvalosti Nordmařanů nedokázali zmocnit jejich země. Avšak i tak působili domácím obyvatelům velké problémy. Skřetům se podařilo dosáhnout ohromného úspěchu, když se zmocnili Vysoké pece, vůbec největšího dolu na magickou rudu na světě. Nordmařané byli bez dolu téměř bezbraní, navíc by skřeti získali s pomocí magické rudy velkou výhodu ve válce. Náčelník Klanu Kladiva Tjalf pověřil vedením úderu proti Skřetům bojovníka Reta. I když klany mezi sebou většinou nespolupracovaly, nyní si uvědomili, jak nebezpeční skřeti mohou být. Na příkaz Reta, se bezejmenný vydal hledat pomoc u ostatních klanů, nakonec se mu podařilo vytvořit menší družinu. Zatímco Retovy muži zaútočili na důl přímo z vesnice, družina bezejmenného vpadla do údolí na druhé straně od dolu. Přesto, že skřeti zde měli velkou přesilu, nakonec se podařilo dosáhnout Nordmařanům význačného vítězství. Toho dosáhli díky pomalému, ale vytrvalému postupu. Bitva znamenala pro skřety jednu z nejvážnějších porážek a přinesla novou naději ve vývoji války.

V síti Wikia

Náhodná Wiki