Fandom

Gothic Wiki

Bitva o Vysokou pec

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Bitva o Vysokou pec
Konflikt: velká skřetí válka
809.jpg
Vysoká pec
Trvání: Jeden den
Místo: Klan Kladiva
Výsledek: Vítězství Nordmaru
Strany
Nordmarskyznak.jpg Nordmar Skřetí znak.jpg Skřeti
Velitelé
Nordmarskyznak.jpg Reto
Bezejmenný
Skřetí znak.jpg Neznámý velitel
Síla
Nordmarskyznak.jpgReto
  • asi 10-15 bojovníků

Bezejmenný

  • asi 4 muži
Skřetí znak.jpg100-120 skřetů
Ztráty
Nordmarskyznak.jpg Neznámé Skřetí znak.jpg Obrovské
{{{poznámky}}}
Velká skřetí válka

Bitva u Vysoké peceBitva o MonteruObléhání GothyBitva o Východní souostrovíObléhání FaringuObléhání VengarduObléhání Starého hraduBitva o ArdeuBitva o Vysokou pec

Bitva o Vysokou pec byla největším konfliktem mezi Nordmařany a skřety. Skřeti zde utrpěli snad vůbec největší porážku v průběhu Velké skřetí války.

Bitva Editovat

Skřeti, se díky houževnatosti a vytrvalosti Nordmařanů nedokázali zmocnit jejich země. Avšak i tak působili domácím obyvatelům velké problémy. Skřetům se podařilo dosáhnout ohromného úspěchu, když se zmocnili Vysoké pece, vůbec největšího dolu na magickou rudu na světě. Nordmařané byli bez dolu téměř bezbraní, navíc by skřeti získali s pomocí magické rudy velkou výhodu ve válce. Náčelník Klanu Kladiva Tjalf pověřil vedením úderu proti Skřetům bojovníka Reta. I když klany mezi sebou většinou nespolupracovaly, nyní si uvědomili, jak nebezpeční skřeti mohou být. Na příkaz Reta, se bezejmenný vydal hledat pomoc u ostatních klanů, nakonec se mu podařilo vytvořit menší družinu. Zatímco Retovy muži zaútočili na důl přímo z vesnice, družina bezejmenného vpadla do údolí na druhé straně od dolu. Přesto, že skřeti zde měli velkou přesilu, nakonec se podařilo dosáhnout Nordmařanům význačného vítězství. Toho dosáhli díky pomalému, ale vytrvalému postupu. Bitva znamenala pro skřety jednu z nejvážnějších porážek a přinesla novou naději ve vývoji války.

V síti Wikia

Náhodná Wiki