Fandom

Gothic Wiki

Bezejmenný hrdina (Arcania)

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Bezejmenný
Bezejmenný hrdina
Životopisné údaje
Tituly

Vyvolený
Pastýř ovcí (dříve)

Narození

Pravděpodobně na Feshyru

Bezejmenný hrdina je hlavním protagonistou nejnovější hry série Gothic, Arcania: Gothic 4.

Životopis Editovat

Život na Feshyru Editovat

Domov hrdiny z Arcanie.jpg

Dům bezejmenného hrdiny

Nevíme přesně, kde se bezejmenný hrdina narodil, ani kdo jsou jeho praví rodiče. Jednou však, našlan hrdinu po velké bouři na ostrově Feshyr, na pláži žena jménem Alma. Alma vychovala chlapce jako svého vlastního syna. Hrdina se stal pastýřem ovcí a měl malý domek na jih od vesnice. Později si našel přítelkyni, nikoho jiného, než dceru místního vesnického stařešiny Ivy. Když se Ivyn otec dozvěděl, že jeho dcera miluje obyčejného pastýře pranic se mu to nelíbilo. Proto se rozhodl hocha otestovat, než bude ochotný mu dát svou dceru za ženu. Poslal bezejmenného splnit několik úkolů na ostrově Feshyr. Při plnění těchto úkolů se pastýř seznámil i s Diegem, bývalým rádcem samotného myrtanského krále Rhobara III. Nakonec skutečně hrdina stařešinu přesvědčil a získal ruku jeho dcery Ivy, která mu oznámila že s ním čeká dítě. Bohužel neměl být štastný dlouho, když se později vrátil do vesnice, zjistil, že je vypleněná a všichni jeho blízcí včetně milované Ivy mrtví. Bezejmenný přísahal myrtanským, kteří vesnici vyhladili krutou pomstu.

Vzhled Editovat

Hrdina je mladý muž, kterému může být okolo dvaceti let. Je poměrně vysoký a na pastýře i svalnatý. Má delší černé vlasy sčesané do patky a krátké vousy. Jeho oči jsou světle zelené.

Vztahy Editovat

Ivy Editovat

Ivy
Ivy.jpg

Pastýřova přítelkyně Ivy

byla pastýřovou přítelkyní. Když se o jejich románku dozvěděl Ivyn otec Gromar, chtěl aby se hrdina s Ivy rozešli. Hrdina mu však odpověděl, že si chce Ivy vzít, protože ji miluje a ona miluje jeho. Gromar nakonec ze sňatkem souhlasil, avšak hrdina pro něj musel splnit několik úkolů. Nakonec jej stařešina nazval svým synem a Ivy se stala hrdinovou snoubenkou. Bohužel na ostrov podnikla nájezd myrtanská válečná loď a Ivy byla zabita včetně všech obyvatel vesnice. Hrdina přísahal pomstu.
  • Článek bude aktualizován

V síti Wikia

Náhodná Wiki