Fandom

Gothic Wiki

Bennet

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Bennet
Bennet
Životopisné údaje
Cech

Žoldák

Hodnost

Mistr

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Onarova farma

Bennet byl jedním ze žoldáků na Onarově statku a zastával funkci kováře. Ještě předtím to byl údajně klenotník. Na farmě dostával pořádně zabrat, a ačkoliv měl učně a pomocníka, Hodgese, nezbýval mu téměř žádný volný čas; byl jedním z mála žoldáků, kteří se neflákali. Byl ochoten učit kov zbraní z magické rudy, ale nejdříve jí chtěl vidět 5 hrudek. Později se mu stala velmi nemilá věc. Ve městě pátrači zabili vysoce postaveného paladina Lothara a vina padla právě na nebohého Benneta, který zde zrovna nakupoval suroviny. Chvíli pobýval ve vězení, pak ho naštěstí u pána města, Lorda Hagena, draze vykoupil bezejmenný. Bennet se mu odvděčil předáním první zbroje drakobijců vůbec. Později tyto zbroje vyráběl všem drakobijcům. Chvíli po tom nevědomky sehrál velkou roli v osudu celé Myrtany-opravil obroučku překrásného magického amuletu, Innosova oka, a umožnil tak bezejmennému boj s draky. Dále hrdinu požádal, aby mu přinesl všechna dračí vejce, která najde. Mimo jiné také obchodoval s kovářskými potřebami. Bennet byl později pravděpodobně zabit skřety.

V síti Wikia

Náhodná Wiki