Fandom

Gothic Wiki

Ben Sala

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

146.jpg
Ben Sala
Informace o lokaci
Země

Varant

Poloha

Severovýchod Varantu

Status

Vesnice

Správce města

Julio

Počet obyvatel

cca 10(G3)

Náboženství

Beliárův kult

Ben Sala, malá vesnice, ležící západně od Bakareshe, avšak důležitá pro těžbu Železa

Popis vesnice Editovat

Ben Sala je malá vesnice západně od Barakeshe, která má obrovské zásoby oceli. Z této vesnice pochází nejlepší kováři z Varantu. Osadu chrání malá "hradba". Nedaleko vesnicese nachází jeden z chrámů Prastarých. Místní zdroj pitné vody je oáza kousek od osady. Hlavní budovy jsou zde kovárna a dům starosty města.

Historie Editovat

Ben Sala byla nejdřív malá osada, která vypadala jako dnešní sídla Nomádů, ale časem se z ní stala jednou z nejdůležitějších vesniček, kvůli zásobám oceli. Pro Gellona a Lukkora v bitvě o Varant byla ztráta Ben Saly těžkou porážkou. Po ovládnutí Varantu Zubenem vesnice opět získala svou důležitost. Byla v ní dokonce ukuta mocná, exotická zbraň, jenž nese jméno Měsíční čepel. Bohužel, i na Ben Salu dopadly těžké časy - chamtivý obchodník Basir ukradl z chrámu Prastarých jeden z jeho artefaktů a probudil mrtvé. Tuto kletbu zničil až bezejmenný Hrdina, který v současnosti vládne celému Varantu.

Ekonomika Editovat

147.jpg

Mapa vesnice

Podobně jako všechny města a městečka na východě Varantu leží u jedné z cest z Bragy do Mora Sul, tudíž se zde občas zastaví obchodníci, kteří místním prodají své zboží. Ben Sala však prosperuje hlavně těžbou železa, ze kterého dokáží místní kováři ukovat exotické zbraně, např. Měsíční čepel.

Obyvatelstvo Editovat

Většinu obyvatel města tvoří kováři a válečníci. To je v Ben Sale nejvyšší vrstva, nejnižší jsou jako ve všech městech otroci.

Kultura a pamětihodnosti Editovat

Pro obyvatele Ben Saly jsou největší pamětihodnost jejich štoly. Kousek od města se však nachází jeden z chrámů Prastarých, avšak nemrtvé příšery po jeho otevření způsobili městu obrovské škody. Poslední zajímavost je snad jen ruina nad městem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki