Fandom

Gothic Wiki

Ben Erai

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

837.jpg
Ben Erai
Informace o lokaci
Země

Varant

Poloha

Sever Varantu

Status

Vesnice

Správce města

Sancho

Počet obyvatel

cca 35(G3)

Náboženství

Beliárův kult

Ben Erai byla malou vesničkou na severu Varantu. Z ekonomického hlediska se však jednalo o jedno z nejdůležitějších míst Varantu, právě zde se nacházely největší naleziště varantského zlata.

Popis vesnice Editovat

Ben Erai byla malou vesnicí, obyvatelé osady jí však nazývali městem. Vesnice se skládala s několika kamenných budov a stanů. Největší dům vesnice sloužil jako sídlo městského vládce. Jinak s ezde nacházely převážně malé budovy tvořené jednou místností. Mnohem více zde bylo stanů. Ve vesnici také byla klec pro otroky. V okolí osady se nacházely důležité štoly na zlato a systém malých strážních věží. Nedaleko se také nacházela studna na vzácnou pitnou vodu.

Historie Editovat

838.jpg

Pohled na vesnici

Ben Erai přilákalo první obyvatele z řad Hashisinů zřejmě právě díky nalezištím zlata. Je pravděpodobné, že když došlo k válce mezi Myrtanou a Varantem, připadlo Ben Erai (pokud existovalo) myrtanskému králi Rhobarovi II., který podle mírové smlouvy získal celý severní Varant. Později za Velké skřetí války pomohli skřeti Hashisinům vyhnat myrtanské a Ben Erai tak bylo připojeno k sjednocenému Varantu pod vládou Zubena s Ishtary. Nakonec pod vládu správce Ben Erai spadalo i nedaleké Lago. Po Zubenově smrti dobyl celý Varant král Rhobar III. takže je pravděpodobné, že vesnice je pod myrtanskou nadvládou.

Ekonomika a obyvatelstvo Editovat

839.jpg

Štoly v ben Erai

V Ben Erai se nacházejí největší naleziště zlata ve Varantu. Díky tomu se jedná o ekonomicky nejdůležitější zdroj pouště. Krom toho přes Ben Erai prochází důležitá obchodní stezka na severu pouště, z Myrtany, přes Bragu až do Bakareshe. Ve vesnici však mnoho obchodníků nežije.

Obyvatelstvo vesnice se pak skládalo většinou z hashisinských bojovníků, jelikož ostraha dolů byla životně důležitá. V dolech pracovalo mnoho otroků, kterých bylo mnohem více než jejich otrokářských pánů.

Přírodní podmínky Editovat

Ben Erai se nachází na severu pouště. Vládne zde suché podnebí a jsou zde často písečné bouře. Osada leží v nehostiném kraji, kde roste pouze několik málo odolných stromů. Od pobřeží vesnici odděluje na severovýchodě vysoké pohoří, kde se nacházejí i štoly na zlato. Na jih od vesnice se na dlouhé kilometry nenechází nic jiného než vyprahlá pouštní pustina. Za jasného dne je možno dohlédnout až na vzdálené Mora Sul.

V síti Wikia

Náhodná Wiki