Fandom

Gothic Wiki

Bandité

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Aidan.jpg

Typický bandita

Bandité jsou většinou zbojníci a lapkové, znepříjemňující život lidem okolo sebe. Ne vždy však tomu muselo tak být.

Historie Editovat

Hornické údolí Editovat

Ne vždy platili bandité za vyvrhely a zločince. Například za dob bariéry v Novém táboře, žili bandité sjednoceni Laresem, schopným zlodějem, který byl jejich vůdcem. Většina s těchto banditů byli trestanci, avšak v Novém táboře byli poměrně dobře zorganizováni. Kdyby vznikly nějaké nepokoje, byli tu žoldáci, kteří by rychle zasáhli. Není známo, že by tito bandité vraždili, pouze se chovali poměrně drsně a někteří se surově chovali k rolníkům. Bandité také přepadávali karavany do Starého tábora. Ovšem v kolonii vládla jakási studená válka mezi Starým a Novým táborem. Někteří bandité byli poměrně schopní obchodníci. Po pádu bariéry zaplavila většina banditů údolí města Khorinis.

Raven jako pán banditů Editovat

Po pádu bariéry se do čela banditů pstavil bývalý rudobaron Raven. Ten se se svými bandity usídlil v táboře v Jarkendharu. Bandité platili pirátům za únosy lidí z města Khorinis a posléze je nutili pracovat jako otroky ve svém Zlatém dole. S těmito otroky zacházeli velmi krutě. Krom toho měl Raven širokou síť poskoků v údolí Khorinisu, nejznámějším z nich byl Dexter. Poté, co bezejmenný zabil Ravena, přešla správa tábora na Thoruse, ten se zavázal, že již nebude unášet lidi a nutit je pracovat v dole.

Neorganizované tlupy banditů Editovat

Po celém světě samozřejmě existují tlupy banditů a lapků, kteří vraždějí a okrádají nevinné obyvatele. Za spustošení Myrtany za Velké skřetí války, se mnoho lidí stalo rebely, žijích v lesích, kteří nadále vedli zoufalý boj za krále. Ovšem někteří ze situace chtěli co nejvíce vytěžit a tak ti nejmocnější z nich se stali vůdci nejrůznějších gangů. Tyto tlupy většinou žili v lesích či jeskyních. Nejznámějším banditou byl postrach pobřeží Myrtany Ortega.

Nejznámější střediska banditů Editovat

128.jpg

Nový tábor, největší středisko banditů

Neznámějším střediskem banditů byl bezpochyby Nový tábor. Zde žilo po hromadě nejvíce banditů. Dalším známým střediskem banditů byl jejich tábor na Jarkendharu. Kde se usídlil Raven a právě zde byli shromažďováni unesení lidé, kteří museli pracovat jako otroci ve zlatém dole. Největším táborem v údolí Khorinisu byl pak Dextrův tábor.

Výzbroj banditů Editovat

Výzbroj a vybavení banditů většinou sestávalo ze všeho co ukradli. Někteří byli vybavení rezavými meči, jiní zase lukem. Bandité většinou byli většinou odděni v kožené zbroji. Někteří měli různé kápě, v Novém táboře nosili všichni bandité modré kápě.

V síti Wikia

Náhodná Wiki