Fandom

Gothic Wiki

Baal Lukor

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Baal Lukor.jpg
Baal Lukor
Životopisné údaje
Cech

Guru

Hodnost

Průzkumník

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Skřetí pohřebiště

Lukor žil v Myrtaně, ale v dospělosti spáchal neznámý zločin a byl na doživotí odsouzen k pracovnímu vězení v Hornickém údolí na ostrově Khorinis. Toto údolí navíc svírala magická bariéra, kterou se nedalo projít. a tak nebylo úniku. Zde se pravděpodobně zapojil do trestanecké vzpoury a vydal se s Berionem a další skupinkou lidí založit Bažinný tábor. Tady přijali víru boha Spáč. Nic nevíme o tom, kde Lukor v táboře bydlel a co dělal, ale před jméno přijal svatou předponu "Baal" a stal se guru. Během velkého a neúspěšného vzývání Spáče měli všichni účastníci vizi o skřetím hřbitově, a tak se Cor Angar, nový vůdce tábora, rozhodl vyslat Lukora se skupinkou templářů pohřebiště prozkoumat. Na místě byli všichni zaskočeni, kolik zde bylo skřetů, a přežil jen Lukor. Navíc mu v boji nemohla pomoct jeho magie, která působila jenom na lidi. Naštěstí přiběhl bezejmenný a pomohl mu přežít. Po boji se rozhodli pokračovat, potřebovali prozkoumat tři chodby.Jedna se ukázala být slepá, ale byla v ní polovina nějakého roztrhnutého svitku. Ve druhé pak nalezli zbylou polovinu. Třetí byla obrovská místnost, kde museli kromě několika běžných skřetů zabít také silného skřetího válečníka. Najednou měl Lukor vizi. Viděl v ní část zdi, která byla na kraji místnosti. Když k ní doběhli, spojené poloviny svitku se ukázaly být jako teleportační kouzlo. Použil ho bezejmenný a přenesl se tak za zeď. Zde pomocí zachovalého navijáku vytáhl zeď nahoru, takže mohl projít i Lukor. Jenže na místě byl jen hrob s kostrou nějakého člověka, po Spáčovi ani stopy. Lukor zešílel a začal řvát, že je to vin bezejmenného, protože přítomnost bezvěrce Spáče rozhněvala. Vrhl se na něj, ale neměl žádnou šanci, bezejmenný ho zabil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki