Fandom

Gothic Wiki

Angar

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Angar1.jpg
Angar
Životopisné údaje
Cech

Templář, Drakobijec, Gladiátor

Hodnost

Vůdce templářů, šampión arény

Národnost

Jižan

Lokace

Bažinný tábor (G1), Starý hrad (G2), Mora Sul (G3)

Angar je jedním z nejsilnějších mužů světa, stal se vůdcem templářů, drakobijcem a dokonce i šampionem světoznámé arény v Mora Sul. Může o sobě hrdě tvrdit, že je jedním z nejlepších přátel Bezejmenného

Vězení a nová víraEditovat

Angar se pravděpodobně narodil na Jižních ostrovech a je tedy černé pleti. Za vlády Rhobara II. nejspíše bojoval v mnoha bitvách a jeho obličej je plný šrámů. Přišel dokonce o jedno oko. Poté byl ale králem za neznámý zločin odsouzen k doživotnímu pracovnímu vězení v Hornickém údolí. Po vzpouře trestanců se pravděpodobně nechtěně nacházel ve Starém táboře, a tak následoval Y´Beriona do jakéhosi bažinného tábora, kde založili bratrstvo a začali uctívat Spáče. Chrám nevybudovali, obsadili starý skřetí chrám. Angar byl stanoven vrchním vůdcem templářů a přijal svaté jméno Cor Angar. Stal se také, hned po Y´Berionovi a Cor Kalomovi, třetím nejmocnějším mužem bratrstva. Přes den trénoval templáře v boji a byl poněkud zamlklý. Jako dar za svou upřímnou víru dostal možnost používat runovou magii Spáče. Potom přišel Bezejmenný a promluvil s ním. Když hrdina pro bratrstvo přinesl výměšek z čelistí důlních červů a jedno z magických ohnisek, Angar se při Velkém vzývání Spáče postavil vedle Y´Beriona a pochopitelně se onoho vzývání zúčastnil. Když pak po záhadné vizi Y´Berion nešťastně upadl do bezvědomí, Angar okamžitě přebral vedení nad táborem a hrdinu poslal prozkoumat, spolu s guru Baal Lukorem Skřetí pohřebiště. Když se Bezejmenný vrátil a sdělil mu, že na pohřebišti není po Spáčovi ani stopa, Angar ho požádal ještě o donesení pěti lodyh tzv. léčivé rostliny rostoucí v bažině, které by snad ještě mohly Y´Beriona zachránit. Ani to však nepomohlo, duchovní vůdce tábora zemřel. Ještě předtím však Angarovi stačil říct, že spáč není bůh, nýbrž zlý arcidémon. Angar to, i přes svoji silnou víru přijal jako tvrdou realitu. Také byl jedním ze tří sektařů, kteří přežili pád bariéry.

Angar drakobijcem, odjezd do MyrtanyEditovat

Po této události se skrýval. Zničení spáče, ač se tohoto arcidémona už dávno zřekl, mu připravilo těžkou psychickou zkoušku, nicméně přežil. Nakonec znovu zatoužil po lidské společnosti a pokusil se prokličkovat mezi skřety do obležených trosek Starého tábora. Cestou však by napaden a nedaleko Hosh-Pakova sídla v útěku ztratil svůj amulet. Nicméně do hradu pronikl a dozvěděl se zde o novém cechu, o lovcích draků; drakobijcích. Lákala ho myšlenka přidat se k nim a tak se taky stalo. Navíc se zde také objevil Bezejmenný a amulet mu našel a přinesl. Zároveň mu ale také prozradil pravdu o pátračích, a sice že to jsou jeho bývalí bratři ze sekty. Angar pak odešel na Bengarovu farmu, kde chvíli pobýval. Nedlouho potom hrdina Angara požádal, aby se přidal k jeho posádce na Esmeraldě a plul s ním na Irdorath. Angar přijal, a nevědomky si tak zachránil život. Vyjeli tedy a Angar potkal své staré známé z kolonie, Lestera a Leeho. Na Irdorathu se zúčastnil obrany Esmeraldy před skřety a pomohl Bezejmennému zabít jednoho z draků, Feodarona. Pak se posádka rozhodla, že se místo návratu na Khorinis vydají do Myrtany, odkud většina členů pocházela a zbytek se přes ní mohl dostat do své domoviny.

Angar v Mora SulEditovat

Zde se vylodili u přímořské vesničky Ardey a pětičlenná skupinka, Lester, Gorn, Bezejejmenný, Diego a Milten se vydala do vesničky ohodnotit situaci. Ta ale byla zrovna zotročena skřety a tak se zapojili do vzpoury. Mezitím loď napadli piráti. Možná se Angar pokoušel chvíli bránit, ale pak stejně jako všichni ostatní utekl. Nyní nevěděl co si počít, a tak prostě šel po pobřeží. Prošel kolem Varantského zálivu a dostal se až do Mora Sul, jednoho z největších měst vůbec. Zde zkusil žít život gladiátora a stal se dokonce šampionem arény a tím pádem i držitelem ceny pro vítěze, legendární měsíční čepele. Dlouho byl neohrožený a respektovaný, jenže pak sem zabloudil Bezejmenný a Angara vyzval. V přátelském, ale tvrdém souboji ho po dlouhém a namáhavém střídání úderu porazil a stal se novým šampionem. Angar nebyl nijak rozhořčen, dalo by se říct, že to vzal skoro s humorem. Nyní začal preferovat místo boje s obouručním mečem boj s meči dvěma. S hrdinou pak ještě putovali po Varantu a zažili mnohá dobrodružství. Angar v Mora Sul patrně pořád je.
Angar.jpg

Angar ve Varantu

VztahyEditovat

Y´Berion Editovat

Yberion.jpg

Y´Berion

Za dob bariéry ctil Angar Y´Beriona jako snad žádného jiného člověka. Svorně pro něj plnil všechny možné úkoly a byl připraven položit za něj i za jeho čest třeba i život. A byl to on, kdo Y´Beriona držel v rukou při jeho tragické smrti.

Rhobar III. Editovat

29.jpg

Bezejmenný, později Rhobar III., v době jeho přátelství s Angarem

Angar se s Bezejmenným poprvé setkal v Kolonii, a to při vzývání Spáče. Poté hrdinu požádal o donesení léčivých rostlinek pro polomrtvého Y´Beriona. Pověřil ho pak ještě několika dalšími úkoly a pro jeho úspěchy ho začal ctít. Netrvalo dlouho a stali se přáteli, Angar dokonce Bezejmennému řekl, že nikomu nemůže lépe věřit. Po pádu bariéry bohužel ztratil paměť a hrdinu si nepamatoval. Přesto se znovu spřátelili a Angar s ním pak odplul na Irdorath, kde spolu zabili Feodarona. Později se spolu přátelsky utkali v Mora Sul, Angar byl poražen. To ještě zvýšilo jeho úctu k hrdinovi. Pak také cestovali po Varantu a prožili další dobrodružství. Dá se říct, že Angar je jedním z hrdinových nejlepších přátel, ačkoliv se s ním od jeho nástupu na trůn už pravděpodobně moc nestýkal.

Felipe Editovat

Felipe byl správcem Mora Sulské arény, kde Angar bojoval. Angar k němu nijaký zvláštní vztah nechoval, ale Felipe z něj měl obrovský respekt a tvrdil o něm, že je neporazitelný.

V síti Wikia

Náhodná Wiki