Fandom

Gothic Wiki

Ahn´Nosiri

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

691.jpg

Ahn´Nosiri v poslední bitvě

Ahn´Nosiri, známé také jako strážkyně řádu a možná jako čarodějky osudu, byly v dávných dobách kněžkami pradávné Bohyně. Zpočátku žily v souladu s další větví Bohynina kultu, s Ahn´Bael. Avšak později je rozdělila vize u budoucnosti světa. Zatímco Ahn´Nosiri zřejmě předpověděli věk lidí, Ahn´Bael chtěly přivést svět pod nadvládu démonů. Došlo proto mezi nimi k boji, ve kterém byly téměř všechny Ahn´Nosiri zabity. Přežila pouze jedna z nich, jejich vůdkyně Selena. Ahn´Bael však také utrpěly těžké ztráty a jejich vůdkyně Xesha musela být uložena k několika set letům trvajícímu spánku, aby znovu obnovila svou moc.

Selena si zatím našla úkryt v Klášteře na Argaanu, kde po dlouhá léta přebývala v chrámu hluboko v podzemí pod klášterem. Po dlouhých staletích se začalo dávné proroctví naplňovat, král Rhobar III. byl ovládnut démonem a jeho prokletí posilovalo Xeshinu moc. V tu chvíli se na scéně objevil další vyvolený, muž s Feshyru v jehož silách bylo přemoci Xeshu. Hrdina se vydal pátrat po chrámu Bohyně, kde zjistil, že osud jeho i Rhobara III. byl předurčen dávno před tím než se narodil. Duchové Ahn´Nosiri jej informovali o tom, že je třeba, aby temnému králi pomohl. Hrdina měl donést Spáčův amulet, zdroj kletby uvalené na Rhobara Seleně. Mezitím se však Xesha probrala a napadla klášter na Argaanu, kde se připravila na zabití nejen Seleny, ale také hrdiny. Vyvolený ji však naštěstí porazil a Selena umístila Božský štít, kterého byl SPáčův amulet součástí, na jeho místo. Proroctví Ahn´Nosiri se naplnilo.

V síti Wikia

Náhodná Wiki