Fandom

Gothic Wiki

Adanův chrám v Jharkendaru

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

HistorieEditovat

Adanův chrám.jpg

Pohled na vchod do chrámu

Adanův chrám byl v Jharkendaru vystavěn už prastarými. Nacházel se v rozsáhlé bažině na východu, a byl ze všech světových stran kromě jihu obklopen tvrdým skalním masívem. Byl pravděpodobně vystavěn jako jedna z prvních budov v Jarkhendaru a skrýval rozsáhlý systém chodeb. Prastaří zde uctívali svého boha Adana a trávili zde dlouhé hodiny svého života. Dokonce zde uchovávali Beliarův dráp. Potom však Adanos seslal na Jharkendar mohutnou potopu a vše bylo z ničeno; chrám ale díky vysoké poloze vyvázl téměř bez známky poškození. Ještě předtím však prastaří do chrámu uvrhli Rhademase, ze kterého udělali ducha, aby střežil Beliarův dráp. Také na ochranu tohoto artefaktu vztyčili kamenné strážce. Chrám byl navíc zapečetěn složitým kouzlem, které mohli zvrátit jen dva muži: nemrtví Khardimon a Quarhodron. Chrám pak skoro tisíc let čekal na nové osídlení, až sem přišel Raven se svými bandity. Ti násilně vykopali Khardimonovu hrobku a ducha přinutili otevřít zapečetěný chrám, ačkoliv s pomocí Beliarovou. Raven se skrz chrám dostal až k Beliarovu drápu a mocnil se ho. Naštěstí se však brzy objevili mágové Vody s Bezejmenným a Saturas hrdinu pověřil Ravenovým zabitím. Sice Raven uzavřel chrám, aby nebyl rušen, ale Bezejmenný vyhledal Quarhodrona a pečeť přerušil. Skrz mnohé pasti a nástrahy se pak dostal až do hlavního sálu a tam Ravena zabil. Pak odjel a chrám opět zpustl.

PopisEditovat

Chrám je "vytesaný" do skály a zabírá plochu přibližně dvou hektarů. Před ním je peudestal, na který když se položí magické ohnisko, aktivuje se portál. Hned po vchodu dovnitř se naskytnou dvě možnosti, kam jít. Buď rovně, přičemž dojdeme do nicneříkající obdélníkové místnosti, ve které ale za Ravena pobíhali strašlivé zombie, nebo vpravo, směrem k rozsáhlému komplexu. Zde je pak nespočet chodbiček a slepých ulic, ale jdeme-li správně, narazíme na kamenné strážce a pak na hlavní sál, kde až do Bezejmenného příchodu ležel Beliarův dráp.

V síti Wikia

Náhodná Wiki