Fandom

Gothic Wiki

Šibeniční náměstí

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Šibeniční náměstí.jpg

Šibeniční náměstí

Odtok.jpg

Odtok na mrtvoly

Šibeniční náměstí se nachází někde na hranici Dolní čtvrti s přístavem a leží přímo vedle kasáren. Hlavním bodem, která každého na tomto náměstí na první pohled zaujme a také mu dává jméno, je bývalá šibenice. Ta pochopitelnědříve sloužila k popravám. A mrtvol se město zbavovalo kanálem, který zaústil do podzemních stok a hromadil zde umrlé. Postupem času se zde kromě poprav začala konat také veřejná prohlášení, která vedl Herold. Šibeniční náměstí pravděpodobně pře příjezdem paladinů moc živým místem nebylo. Všechno se však změnilo, když Lord Hagen, nová hlava města, zaplatil pivo u hostinského zdarma a volný nocleh v hotelu patřícím Hanně. Začali se hrnout obchodníci a jeden si udělal na Šibeničním náměstí tabákovou prodejnu a věštírnu- jeho jméno bylo Abduyi a pocházel z Jižních ostrovů. Teď se vraťme k pivu zdarma- to bylo přirozeně lákadlo největší. Hostinský, který ho rozdával, byl milý muž a všichni si ho oblíbili. Nejčastěji zde postávali lovec Bartok, novic Ulf a domoobránce Rangar.

V síti Wikia

Náhodná Wiki